hits

7 tips til treningsmotivasjon

  • Publisert: 11.10.2016, 15:17
  • Kategori: Tips og triks
  • komme seg opp av sofaen og dra p trening er ikke alltid like lett, det vet jeg s godt. Jeg selv var veldig drlig p det i mange r, jeg hadde rett og slett ikke motivasjon og jeg s ikke poenget i trene. Jeg var jo ikke overvektig, s hvorfor trengte jeg trene da? De siste par rene har den tankegangen forandret seg veldig, og n trener jeg som regel fra 2-4 ganger i uken. Det er selvflgelig dager jeg ikke er like motivert og har like lyst til bevege p seg, hvertfall etter mange slitsomme dager p jobb eller nr jeg er drlig. Men med disse tipsene klarer jeg som regel komme meg p trening flere ganger i uken, og derfor vil jeg dele de med dere.

    Musikk: Dette er kanskje det mest penbare tipset, men jeg lover dere, det funker. Sett deg ned lag en spilleliste p Spotify med sanger som gjr deg glad og fr deg til egentlig bare ha lyst til synge med.

    Shape Up: Jeg har abonnert p "Det Nye: Shape Up" i rundt to r n, og jeg synes det bladet er s bra! Det gir deg s mange tips til nye treningsmetoder, matretter og klr.

    Trenigsty: Kjp nok treningsty snn at du alltid har noe rent bruke, det kjpe nytt, fargerikt treningsty gir meg ogs mer lyst til bruke det og faktisk komme meg p trening.

    ♥ Planlegg: Lag deg en plan om nr og hva du skal trene. S lenge man ikke planlegger er det mye lettere si "jeg tar det imorgen", og jo mer du utsetter, jo vanskeligere er det f en rutine p det.

    ♥ Sett deg ml: Man m ikke trene for g ned i vekt, man kan trene for bli sterkere, f synlige muskler eller f bedre kondisjon. Sett deg ml med hva du vil oppn, det er s mye lettere bli motivert nr du oppnr resultater.

    ♥ Finn deg en treningspartner: Noen synes det er bedre trene alene, men som regel blir det lettere om man har noen trene sammen med. Man kan motivere hverandre, pushe hverandre og treningen blir mer sosialt.

    ♥ Svn: Man hrer det s mange ganger, og jeg er absolutt ikke flink til det selv, men med nok svn blir du mer opplagt, har mer overskudd til presse inn en treningskt i en hektisk hverdag.

  • Publisert: 11.10.2016, 15:17
  • Kategori: Tips og triks
  • 3 kommentarer
  • 3 kommentarer

    Hannehm

    11.10.2016 kl.22:26

    herlig :)

    Benedicte Arntzen

    13.10.2016 kl.17:39

    s gode tips!! Ha en super dag <3

    RebeccaHasselgard

    23.10.2016 kl.21:28

    superbra tips, takk! <3

    Skriv en ny kommentar